Functieomschrijving
Ter versterking van ons vaste team van specialisten zijn wij per direct op zoek naar medewerkers uitkeringsadministratie.
Als medewerker uitkeringsadministratie ben je verantwoordelijk voor het uitvoeren van de financiële administratie van de uitkeringen.
Je dagelijkse werkzaamheden bestaan uit:
– Verwerken van o.a. aanvragen, mutaties en betalingsopdrachten aan de hand van rapportages
– Herberekeningen uitvoeren
– Inkomstenverklaringen beoordelen en verwerken
– Afhandelen en verwerken belastingsignalen
– Uitvoeren derdenbeslag
– Verrichten debiteurenadministratie
– Terugvorderingen uitvoeren
– Toepassen belastingwetgeving
Je voldoet aan de volgende eisen:
– Afgeronde vakgerichte MBO of HBO opleiding
– Minimaal 2 jaar werkervaring binnen de gemeentelijke overheid
– Ruime kennis van de uitvoeringspraktijk en wetgeving
Werken bij HK Detachering
Als medewerker van HK Detachering maak je deel uit van specialistisch team van professionals op het gebied van het Sociaal Domein. Vanuit een dienstverband gericht op de lange termijn zet je jouw kennis en ervaring in bij meerdere opdrachtgevers. De lijnen met ons zijn kort: je hebt altijd direct te maken Sije, Taede, Hilda of Saapke. Als werkgever investeren wij graag in trainingen en opleidingen die aansluiten op jouw individuele carrièrepad.